søndag den 4. oktober 2009

Fisherman´s warf











4 kommentarer:

  1. hold da op der er mange og syntes du at swampebob er sej hilsen Daniel og Nicklas

    SvarSlet
  2. hej mads er det fedt over i usa og hvor er du heldig du har mødt svampebob snyd og er han sød. nå men hygger i jer i usa få i set en masse? gid det var mig venlig hilsen mig :du ved mig alså mig du ved nok nej lige meget tær du ikke en sæller med hjem til os hilsen mig:) :) :) :) :) :)

    SvarSlet
  3. Hej, vi håber du har det godt.
    vi glæder os til du kommer hjem så vi kan høre en masse om hvordan det har været, vi håber du har det sjovt.

    kælig hilsen
    Pernille J. & Kamilla

    SvarSlet
  4. Hej jeg kan desværre ikke tage en sæl med hjem Pernille men jeg ville gerne. Faktisk er det søløver :)

    SvarSlet